Spring naar content
Gerard Lindeboom

Vanaf het prille begin van de Commissie CRO heeft Gerard zich ingezet om het niveau van onze groep lekker scherp te houden. Als uitstekende communicator was hij bevlogen in het zo goed mogelijk neerzetten van ons werk. Met zijn e-mails, instructies en templates bracht hij structuur en duidelijkheid. Daarnaast bezat hij een spreekwoordelijk optimisme en vrolijkheid die de vergaderingen oplichtte. De wereld verliest met Gerard een gedreven vakgenoot, maar bovenal een blijmoedig en optimistisch mens.

Gerard, bedankt en we missen je.
De DDMA Commissie CRO

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains

The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt Legal Stagiaire

Als Legal Stagiaire bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…