De TU Delft doet onderzoek naar het beslisgedrag van communicatie- en marketingprofessionals. Maarten van der Sanden (Assistant Professor Science Communication) kijkt naar hoe deze professionals omgaan met data, hoe ze daar een besluit op nemen en hoe dat het beste ondersteund kan worden met decision support systemen die de Tu Delft nog gaat ontwerpen en al voor een deel heeft ontworpen.
Microsoft onderzocht de 8 digitale trends voor de komende jaren. Anneke Schogt (Country Manager Microsoft Advertising) lichtte er vier toe die specifiek zijn toegespitst op data, waaronder de ‘Age of Serendipity’ en ‘Value Me’.
De winnaar van de Customer Data Award 2014
Alle genomineerde cases werden gepresenteerd in parallelsessies: het was dus onmogelijk om overal bij te zijn. Bekijk hier de pitch van de winnaar.
Geïnteresseerd in de presentatie van de Goede Doelen Loterij? Mail dan naar Daniël Rozendal.
Foto’s
Met dank aan
We bedanken de sponsors voor het mogelijk maken van Data & Dailoog in de Praktijk:
Cendris, Crystalloids, EDM, Human Inference, SAS, Teradata, Uniserv, Cmotions, Microsoft, Invenna.