‘Explained: Beacons’ gaat in op:
- Hoe verkrijg je toestemming?
- Hoe informeer je?
- Hoe trek je toestemming in?
- En hoe zit het dan met pushberichten?
Ben je lid van DDMA en heb je vragen over de inzet van beacons of andere marketing kanalen? Neem dan contact op via 020-4528413 of via legal@ddma.nl.
Explained Beacons
Download (1,40 MB)Praktische Juridische Tips Mobile.pdf
Download (3,22 MB)Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Barometer 2025 – Consumentenaandacht raakt op: van digitale overload naar betekenisvolle marketing
De consument haakt af. Niet omdat marketing niet werkt, maar omdat het te veel is. Te veel schermtijd, te veel berichten, te veel communicatie over alles. Tijdens de DDMA Exchange…

Lees meer
Influencermarketing
|
Influencers onder vuur, niet alleen voor transparantie in reclame
Steeds vaker komen influencers in de problemen door wat ze doen of juist nalaten op sociale media. Of het nu gaat om het aanprijzen van illegaal gokken, het promoten van…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
AI in marketing: van praten naar doen – hoe je écht aan de slag gaat
Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee? In een nieuwe aflevering van Shaping the Future, de podcastserie van DDMA over data, marketing en…