‘Explained: Beacons’ gaat in op:
- Hoe verkrijg je toestemming?
- Hoe informeer je?
- Hoe trek je toestemming in?
- En hoe zit het dan met pushberichten?
Ben je lid van DDMA en heb je vragen over de inzet van beacons of andere marketing kanalen? Neem dan contact op via 020-4528413 of via legal@ddma.nl.
Explained Beacons
Download (1,40 MB)Praktische Juridische Tips Mobile.pdf
Download (3,22 MB)Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains
The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid
De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…

Lees meer
AVG
|
Duidelijkheid over cookiebanners: wat moet er volgens de AP op laag 1 en 2 staan?
Met 50 waarschuwingen aan organisaties en een aantal boetes verder omtrent foute cookiebanners, heeft de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) getoond dat het thema cookies hoog op de agenda staat. De AP…