Spring naar content

Alle DDMA evenementen tot en met april worden geannuleerd. Deelnemers die zich al hadden aangemeld voor een van de bijeenkomsten zullen we hierover persoonlijk informeren. De meeste evenementen zullen we verplaatsen naar een nog nader te bepalen moment. Een aantal evenementen zullen we in digitale vorm door laten gaan. Wat dit per evenement betekent, kun je zien in de evenementenagenda op onze website.

We zullen je de komende weken blijven voorzien van relevante informatie. Bijvoorbeeld wat deze ontwikkelingen betekenen voor de marketingsector – en hoe anderen omgaan met deze nieuwe realiteit. Als gezegd, mocht je vragen hebben: bel of mail ons.

Hartelijke groet – en blijf gezond.

Tot snel,

Diana Janssen – Directeur DDMA

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…