Spring naar content

Alle DDMA evenementen tot en met april worden geannuleerd. Deelnemers die zich al hadden aangemeld voor een van de bijeenkomsten zullen we hierover persoonlijk informeren. De meeste evenementen zullen we verplaatsen naar een nog nader te bepalen moment. Een aantal evenementen zullen we in digitale vorm door laten gaan. Wat dit per evenement betekent, kun je zien in de evenementenagenda op onze website.

We zullen je de komende weken blijven voorzien van relevante informatie. Bijvoorbeeld wat deze ontwikkelingen betekenen voor de marketingsector – en hoe anderen omgaan met deze nieuwe realiteit. Als gezegd, mocht je vragen hebben: bel of mail ons.

Hartelijke groet – en blijf gezond.

Tot snel,

Diana Janssen – Directeur DDMA

Diana Janssen

Directeur

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA Fieldmarketing Monitor 2022: Meerderheid consumenten staat open voor verkoop aan deur of op straat

60% van de Nederlandse consumenten staat ervoor open om aangesproken te worden door een werver op straat, aan de deur of op locatie. Voor goede doelen ligt dit percentage op…
Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop jubileumeditie Friends of Search van start en inschrijving Friends of Search Awards geopend

Op 23 maart 2023, wordt voor de 3e keer het beste werk in Search bekroond tijdens Friends of Search Fest, een speciale festival-editie van het congres Friends of Search (georganiseerd…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Onderzoek 2022: Slechts 2 op de 5 organisaties baseert marketing op data & insights

De meerderheid van de Nederlandse organisaties (62%) geeft aan de klant écht centraal te zetten en hiernaar te handelen. Dat blijkt uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2022 van branchevereniging…