Spring naar content

Met dit initiatief nemen wij en alle deelnemende organisaties ons voor om de diversiteit binnen onze besturen, jury’s en commissies te verbeteren, om zo tot een goed niveau qua representativiteit te komen. Ook streven we naar een meer inclusieve vorm van werken binnen onze organisaties om zo enige vorm van racisme buiten de deur te houden. Dutch Marketing Diversity ondersteunt dit met onderzoek, trainingssessies en een talent accelerator.

Andere organisaties binnen de marketingbranche zijn natuurlijk van harte welkom om aan te sluiten. Kan jouw organisatie ook nog stappen maken op het gebied van diversiteit en wil je bijdragen aan een volledig gerepresenteerd werkveld zonder racisme? Sluit je dan aan bij het programma. Ga naar dutchmarketingdiversity.nl voor meer informatie en meld je aan.

Oprichters van Dutch Marketing Diversity zijn de brancheorganisaties ADCN, bvA, DDMA, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, Esprix, GVR, IAB Nederland, Idea, IncludeNow, Jonge Honden, MWG, Orange Lions, RA*W, Sire, SpinAwards en Vea.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…