Spring naar content
Van links naar rechts: Ernst Muller, Pauline Buil en Tim van Hees

Pauline Buil (Team ITG): ‘Om het kanaal e-mail verdiend populair te houden hebben we bereik en engagement nodig van onze vakgenoten’

Als Marketing Director CanopyDeploy bij Team ITG is Pauline verantwoordelijk voor het bouwen van het merk CanopyDeploy, het vullen van de sales pijplijn en het vertegenwoordigen van de klant. Ook is zij verantwoordelijk voor het aansturen van een geweldig, professioneel marketingteam waarmee we elke dag weer aan toffe projecten mogen werken, aldus Pauline.

Pauline: “Ik ben ooit begonnen als e-mailmarketeer bij verschillende B2C-merken (o.a. Bilderberg en Manfield). Inmiddels weet ik – ook door mijn ruime ervaring aan B2B-zijde – dat e-mail een essentieel kanaal is binnen de klantreis van nu. Om het kanaal e-mail verdiend populair te houden hebben we bereik en engagement nodig van onze vakgenoten. Ik zet mij daarom ontzettend graag in voor een sector die innovatief en vooruitstrevend blijft. Het is deze ruime ervaring, samen met mijn energie en netwerk die ik heel graag inzet voor de sector en de DDMA Commissie E-mail.”

Tim van Hees (MailCampaigns): ‘Mijn doel is om het stigma omtrent e-mail marketing bij ieder bedrijf of organisatie weg te krijgen’

E-mail wordt keer op keer afgeschreven, aldus Tim. Daarom ziet hij elk vraagstuk als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen. Tim: “Met mijn nuchtere houding bekijk ik verschillende vraagstukken graag pragmatisch, om zo samen hiervan te leren. Door de diversiteit van onze klanten, creëer ik inzichten vanuit verschillende hoeken. Verder geloof ik er heilig in dat je samen veel meer bereikt dan alleen. Hier ben ik graag onderdeel van.”

“Mijn doel is om het stigma omtrent e-mailmarketing bij ieder bedrijf of organisatie weg te krijgen. Dit altijd samen met een team vol met specialisten, om zo de beste resultaten te halen. In de afgelopen jaren heb ik dan ook geleerd hoe je mensen en bedrijven enthousiast krijgt voor het mooie kanaal e-mail. Ik herken snel problemen en benader ze daarna liever als kansen, die ik redelijk eenvoudig, maar doordacht, vertaal naar een passende strategie.”

Ernst Muller (100procent): ‘Door creatief en innovatief met het kanaal e-mail om te gaan blijft e-mail het leukste element binnen de communicatiemix’

Ernst heeft ruim 20 jaar ervaring met e-mailmarketing, zowel aan klant- als bureauzijde. Sinds 2016 is hij werkzaam bij 100procent als marketing automation specialist waar hij een nieuwe generatie marketing automation specialisten coacht en samen met hen mooie innovatieve campagnes bedenkt en uitrolt voor klanten in diverse sectoren. Ernst: “Door creatief en innovatief met het kanaal e-mail om te gaan blijft e-mail het leukste element binnen de communicatiemix.”

Door creatief en buiten de gebaande paden te denken wil Ernst niet alleen 100procent, maar de hele sector laten groeien, licht hij toe: “Hierbij denk ik aan vergroten van kennis, innoveren van het medium e-mail, maar ook aan het vergroten van creativiteit. E-mail mag nog altijd een stuk persoonlijker, afgestemd op de ontvangers en hun gedrag. Ik werk samen met tal van professionals, zowel binnen als buiten 100procent. Door hen samen te brengen kunnen we met z’n allen e-mail nog mooier maken.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are…
Lees meer
Post |

Met post pak je écht de aandacht

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Onder meer door mooie cases te delen, maar ook via gedegen onderzoek. Zo blijkt…