Spring naar content

Dit jaar focussen we ons onder meer op 2 sectorbrede thema’s: het marketingteam van de toekomst en omnichannel klantbeleving in een privacy-first wereld. Daarnaast kun je uiteraard weer veel diepgaande kennisdeling over kanaalspecifieke uitdagingen van onze commissies verwachten. En we kunnen alvast verklappen dat we bezig zijn met een nieuw najaarscongres dat volledig in teken staat van ‘klaar zijn voor de toekomst’. Zo zorgen we ervoor dat jij als lid altijd bent voorbereid op alle veranderingen in de data-driven marketingsector.

Onze ledenagenda geeft jou als HCP een goed beeld van wat je tot aan de zomer van ons kunt verwachten (en er komt nog meer bij!). Met (hopelijk) de definitieve terugkeer van live evenementen in het vooruitzicht gaan we ervanuit dat dit een extra bijzonder jaar gaan worden, waarin we onze leden vaker ‘in het echt’ gaan zien. Bekijk hieronder alle evenementen en publicaties die op de planning staan. Deel dit overzicht ook met je collega’s zodat iedereen op de hoogte is van de komende DDMA-activiteiten. Alle evenementen kun je (uiteindelijk) terugvinden op ddma.nl/events.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains

The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…