Spring naar content

Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): “De kwaliteit en diversiteit van de cases hebben ons erg verrast dit jaar en zorgden voor moeilijke keuzes wie er een nominatie verdient en vooral, wie niet. Je ziet dat personalisatie, het gebruik van data en aandacht voor inhoud en design echt een gemeengoed geworden. Toch weet een aantal cases daar weer bovenuit te steken met mooie nieuwe toepassingen, slim gebruik van data en geautomatiseerde contactmomenten die helemaal aansluiten bij de behoefte van de ontvanger. En bij het nomineren voor de Young Talent Award blijft het mooi om te zien hoe jonge mensen zich het vak eigen maken en een duidelijke mening en visie over de ontwikkeling van het vakgebied hebben en daarmee een voorbeeld voor anderen kunnen zijn.”

Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (Zingo Pow), Jos Meijer (In Good Company) en Renske Schippers-de Koning (Deployteq).P

Over de DDMA EMAS Awards 2024

De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats tijdens de DDMA EMAS op donderdag 27 juni 2024 in Circa Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Dit jaar voor het eerst volledig in het Engels. De EMAS wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: RapidSugar, 100procent, Maileon, De heeren van Veertig Plus en Deployteq.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Opens en kliks in e-mails waar je niets mee kan

Hé, meer opens en kliks in jouw verzonden e-mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Dit allemaal dankzij Microsoft Safelinks. Het klinkt goed, maar is het wel…
Lees meer
DDMA |

Ancienne Belgique, Autogroep Twente, Karin Meinders (Harvest Digital), Springbok Agency winnen EMAS Awards 2024

De winnaars van de DDMA EMAS Awards 2024 zijn vandaag bekendgemaakt. Ancienne Belgique won in de categorie Email Marketing Automation Excellence en Autogroep Twente sleepte de winst in de wacht…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

The Marketing Automation Journey of Claro Carwash

In the dynamic world of digital marketing, Claro Carwash has positioned itself as a leading player in the Benelux carwash industry. The company’s ambition is clear: to become the premium…