Spring naar content

Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): “De kwaliteit en diversiteit van de cases hebben ons erg verrast dit jaar en zorgden voor moeilijke keuzes wie er een nominatie verdient en vooral, wie niet. Je ziet dat personalisatie, het gebruik van data en aandacht voor inhoud en design echt een gemeengoed geworden. Toch weet een aantal cases daar weer bovenuit te steken met mooie nieuwe toepassingen, slim gebruik van data en geautomatiseerde contactmomenten die helemaal aansluiten bij de behoefte van de ontvanger. En bij het nomineren voor de Young Talent Award blijft het mooi om te zien hoe jonge mensen zich het vak eigen maken en een duidelijke mening en visie over de ontwikkeling van het vakgebied hebben en daarmee een voorbeeld voor anderen kunnen zijn.”

Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (Zingo Pow), Jos Meijer (In Good Company) en Renske Schippers-de Koning (Deployteq).P

Over de DDMA EMAS Awards 2024

De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats tijdens de DDMA EMAS op donderdag 27 juni 2024 in Circa Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Dit jaar voor het eerst volledig in het Engels. De EMAS wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: RapidSugar, 100procent, Maileon, De heeren van Veertig Plus en Deployteq.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Beyond email: Crafting holistic customer journeys across multiple channels

Customer expectations have significantly evolved. Relying solely on email for customer communication is no longer enough. Modern consumers expect personalized experiences across multiple touchpoints, making it necessary for businesses to…
Lees meer
E-mail |

Meaningful Email Communication: How Naviva, Spotler, and SOLVM Truly Reach Parents

The collaboration between the maternity care organization Naviva Kraamzorg, marketing partner SOLVM, and technology partner Spotler clearly demonstrates that email can be a powerful communication channel—if done correctly. The three…
Lees meer
E-mail |

GDMA International Email Benchmark 2025: Retail puts the inbox on alert – email marketing remains strong, if relevant

Email marketing continues to be a powerful channel, but the bar is getting higher. This is demonstrated by the latest edition of the GDMA International Email Benchmark 2025 (available in…