Spring naar content

Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): “De ingediende cases lieten dit jaar weer zien dat het e-mailmarketingvak nog altijd volop in ontwikkeling en actueel is. Goed klantcontact en persoonlijk en gericht communiceren staan daarin centraal. Wat dit jaar extra opvalt, is dat de vele goede resultaten die behaald worden door de inzet van e-mail breed worden gedragen binnen organisaties. Mooi om dat dit jaar weer met alle verschillende juryleden te bediscussiëren.”

Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit experts van binnen en buiten het e-mailmarketingvak: Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Niels Gleditzsch (Albert Heijn), Jordie van Rijn (eMailMonday), Jill Steffen (freelance data minded marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Jasmijn Hemersma (Kramp), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Maxime Mittelmeijer (Coolblue) en Jos Meijer (Freelance Recruitment Specialist & In Good Company). Helaas heeft de jury moeten besluiten de EMAS Optimization Award niet uit reiken. Dit heeft te maken met het feit dat niet genoeg inzendingen voldeden aan de inzendingscriteria.

De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats tijdens de DDMA EMAS op donderdag 22 juni 2023 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De EMAS wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Deployteq, DMARC Advisor, Heroes Only, Maileon, Marigold, RapidSugar, Spotler, 100%EMAIL, Actito, Bikkelhart, De Heeren van Veertig Plus, Happy Horizon en Impress. 

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Opens en kliks in e-mails waar je niets mee kan

Hé, meer opens en kliks in jouw verzonden e-mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Dit allemaal dankzij Microsoft Safelinks. Het klinkt goed, maar is het wel…
Lees meer
DDMA |

Ancienne Belgique, Autogroep Twente, Karin Meinders (Harvest Digital), Springbok Agency winnen EMAS Awards 2024

De winnaars van de DDMA EMAS Awards 2024 zijn vandaag bekendgemaakt. Ancienne Belgique won in de categorie Email Marketing Automation Excellence en Autogroep Twente sleepte de winst in de wacht…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

The Marketing Automation Journey of Claro Carwash

In the dynamic world of digital marketing, Claro Carwash has positioned itself as a leading player in the Benelux carwash industry. The company’s ambition is clear: to become the premium…