Spring naar content

Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): “De ingediende cases lieten dit jaar weer zien dat het e-mailmarketingvak nog altijd volop in ontwikkeling en actueel is. Goed klantcontact en persoonlijk en gericht communiceren staan daarin centraal. Wat dit jaar extra opvalt, is dat de vele goede resultaten die behaald worden door de inzet van e-mail breed worden gedragen binnen organisaties. Mooi om dat dit jaar weer met alle verschillende juryleden te bediscussiëren.”

Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit experts van binnen en buiten het e-mailmarketingvak: Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Niels Gleditzsch (Albert Heijn), Jordie van Rijn (eMailMonday), Jill Steffen (freelance data minded marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Jasmijn Hemersma (Kramp), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Maxime Mittelmeijer (Coolblue) en Jos Meijer (Freelance Recruitment Specialist & In Good Company). Helaas heeft de jury moeten besluiten de EMAS Optimization Award niet uit reiken. Dit heeft te maken met het feit dat niet genoeg inzendingen voldeden aan de inzendingscriteria.

De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats tijdens de DDMA EMAS op donderdag 22 juni 2023 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De EMAS wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Deployteq, DMARC Advisor, Heroes Only, Maileon, Marigold, RapidSugar, Spotler, 100%EMAIL, Actito, Bikkelhart, De Heeren van Veertig Plus, Happy Horizon en Impress. 

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
E-mail |

A digital winter experience for train travelers

At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is…
Lees meer
E-mail |

Smart personalization in motion: Harman International’s success module

How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…