Spring naar content

Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): De inzendingen bieden een mooie diversiteit aan cases die een goed beeld geven van de huidige status van e-mailmarketing in Nederland. We hebben met veel enthousiasme de in onze ogen beste voorbeelden geselecteerd, door een goede discussie met mensen van binnen en buiten het vak, verdeeld over verschillende jury’s. Vooral cases die durven en doen combineren met een goed fundament en aantoonbaar resultaat sprongen er voor ons uit.

De EMAS Awards (voorheen de DDMA E-mail Awards) zijn dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Met 3 nieuwe prijscategorieën en de Battle of the Agencies wordt het allerbeste werk in álle disciplines binnen het e-mailvakgebied bekroond. Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit: Alexandra Stuij (DPG Media), Niels Gleditzsch (Albert Heijn), Jordie van Rijn (eMailMonday), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Roxane Maxwell (ZINGO POW!), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Joris Balkema (Just Eat Takeaway.com) en Jos Meijer (In Good Company).

Helaas hebben we moeten besluiten de EMAS Young Talent Award 2022 niet uit reiken. Dit heeft te maken met het feit dat niet genoeg inzendingen voldeden aan de inzendingscriteria. Maar we geven uiteraard niet op. Er is ontzettend veel jong e-mailtalent binnen ons vakgebied. Ons vertrouwen in deze categorie blijft daarom onverminderd groot. Voor volgend jaar gaan we weer terug naar de tekentafel om te kijken hoe we talent en de inzendingscriteria beter kunnen laten matchen om zo deze categorie tot een ongekend succes kunnen maken.

De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats tijdens de DDMA EMAS op donderdag 23 juni 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De EMAS wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren: MailCampaigns, RapidSugar, Stripo, Maileon, Team ITG, 100%EMAIL, dotdigital, Flowmailer, Squeezely, Bikkelhart, Happy Horizon, Doornvogel, Kotak Marketing, Tripolis, Spotler en Selligent.


Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
AVG |

LinkedIn ontvangt hoge AVG-boete na gericht adverteren

De Ierse Data Protection Commission (DPC) heeft namens alle EU-lidstaten drie boetes ter waarde van in totaal 310 miljoen euro aan LinkedIn opgelegd. Dit vanwege het verzamelen van persoonsgegevens van…
Lees meer
DDMA |

Primera, NS International en KLM winnen DDMA Experimentation Heroes 2024

DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke organisaties in de prijzen zijn gevallen tijdens DDMA Experimentation Heroes 2024. Primera, NS International, KLM en Mepal gaan met de…
Lees meer
DDMA |

Judith Oude Sogtoen: 20 jaar DDMA

Dit jaar blaast DDMA 20 kaarsjes uit. De perfecte gelegenheid om stil te staan bij alles wat we samen hebben bereikt en om vooruit te kijken naar wat de toekomst…