Spring naar content
Robert van Geffen

Robert van Geffen, voorzitter van DDMA en Global Head of B2B Digital bij Philips, is door businessplatform HotTopics.ht opgenomen in ‘The 100 Most Impactful B2B Marketing Leaders in Europe 2019’.

De jaarlijkse ranglijst is door HotTopics.ht in het leven geroepen omdat business-to-business-marketeers over het algemeen minder aandacht en erkenning krijgen dan hun evenknieën in de consumentenmarkt. De top 100 van 2019 is samengesteld door een jury met leden van onder meer Accenture, HSBC en Truphone. Alle marketeers in de ranglijst hebben succesvol datagedreven strategieën geïmplementeerd, bijgedragen aan de groei van hun werkgevers én zich bewezen als ambassadeur voor de B2B-marketingcommunity.

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
ePrivacy Verordening |

CNIL beboet Orange met €50 miljoen: Wat ging er mis?

Op 14 november 2024 gaf de Franse gegevensbeschermingsautoriteit (CNIL) de Franse e-maildienst ORANGE een boete van 50 miljoen euro. Op 12 december heeft de CNIL websitebeheerders de opdracht gegeven om…
Lees meer
DDMA |

How Shampoobars Won Big at the Friends of Search Awards

The registration for the Friends of Search Awards 2025 is nearly closing! Ambitious search specialists have until January 31st to enter! But how do you prepare yourself for participation? And…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Vacature: Commissielid DDMA Commissie Artificial Intelligence (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in een technische rol binnen het AI-vakgebied (bijvoorbeeld data scientist, engineer of architect), en heb je interesse om een cruciale bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van…