Robert van Geffen, voorzitter van DDMA en Global Head of B2B Digital bij Philips, is door businessplatform HotTopics.ht opgenomen in ‘The 100 Most Impactful B2B Marketing Leaders in Europe 2019’.
De jaarlijkse ranglijst is door HotTopics.ht in het leven geroepen omdat business-to-business-marketeers over het algemeen minder aandacht en erkenning krijgen dan hun evenknieën in de consumentenmarkt. De top 100 van 2019 is samengesteld door een jury met leden van onder meer Accenture, HSBC en Truphone. Alle marketeers in de ranglijst hebben succesvol datagedreven strategieën geïmplementeerd, bijgedragen aan de groei van hun werkgevers én zich bewezen als ambassadeur voor de B2B-marketingcommunity.
Ook interessant
Lees meer
Social Media
|
NEW: White Paper on the Brilliant Basics of Social Media Advertising
In today’s digital environment, social media platforms are central to reaching and engaging with all kinds of audiences. From visual storytelling on Instagram to viral trends on TikTok, each platform…
Lees meer
Social Media
|
NIEUW: Whitepaper over de Brilliant Basics van Social Media Advertising
In de huidige digitale wereld zijn sociale mediaplatforms cruciaal voor het bereiken en betrekken van verschillende doelgroepen. Van beeldende storytelling op Instagram tot virale trends op TikTok, elk platform biedt…
Lees meer
Duurzaamheidsclaims in marketing: wat mag en wanneer is sprake van misleiding?
Niemand kan er meer omheen: consumenten kiezen steeds bewuster voor merken met een duurzame impact. Sterker nog, dit wordt vanuit de overheid via campagnes en wetgeving gestimuleerd. Als bedrijf is…