Spring naar content

Michelle was de afgelopen 2,5 jaar werkzaam bij Coolblue. Daar was ze verantwoordelijk voor het realiseren van media-inkomsten en onderhandelde ze met leveranciers om het Coolblue-verhaal zo goed mogelijk over te brengen. Samen met leveranciers zette ze winstgevende, data-gedreven campagnes op voor de producten binnen haar portfolio. Hiervoor was Michelle actief als Market Striker bij Red Bull waar ze zich onder meer richtte op het acquireren en onderhouden van klantrelaties.

Bij DDMA gaat Michelle haar ervaring inzetten om nieuwe relaties op te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap te verdiepen en te vergroten. Diana Janssen, Directeur DDMA: ‘We zijn heel blij dat Michelle team relatiemanagement komt versterken. Met haar ervaring op het gebied van klantbehoud kan ze als geen ander overzicht houden over onze leden. Daarnaast kunnen we haar expertise goed gebruiken voor het creëren van waarde voor sponsoren van onze evenementen.’

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Senior Legal Counsel DDMA

Als Senior Legal Counsel bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en van…
Lees meer
DDMA |

Director General Diana Janssen is leaving DDMA

Director Diana Janssen will be leaving DDMA, the Data-Driven Marketing Association, after 17 years. As from March 1st she will start as the director of the Association of Dutch Designers…
Lees meer
DDMA |

Directeur Diana Janssen vertrekt bij DDMA

Directeur Diana Janssen neemt na 17 jaar afscheid van DDMA, branchevereniging voor data en marketing. Vanaf 1 maart gaat zij aan de slag als directeur bij de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers…