Spring naar content

Michelle was de afgelopen 2,5 jaar werkzaam bij Coolblue. Daar was ze verantwoordelijk voor het realiseren van media-inkomsten en onderhandelde ze met leveranciers om het Coolblue-verhaal zo goed mogelijk over te brengen. Samen met leveranciers zette ze winstgevende, data-gedreven campagnes op voor de producten binnen haar portfolio. Hiervoor was Michelle actief als Market Striker bij Red Bull waar ze zich onder meer richtte op het acquireren en onderhouden van klantrelaties.

Bij DDMA gaat Michelle haar ervaring inzetten om nieuwe relaties op te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap te verdiepen en te vergroten. Diana Janssen, Directeur DDMA: ‘We zijn heel blij dat Michelle team relatiemanagement komt versterken. Met haar ervaring op het gebied van klantbehoud kan ze als geen ander overzicht houden over onze leden. Daarnaast kunnen we haar expertise goed gebruiken voor het creëren van waarde voor sponsoren van onze evenementen.’

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains

The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt Legal Stagiaire

Als Legal Stagiaire bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…