Spring naar content
DDMA stelt Elke Willemsen aan als programmamanager  

Elke’s achtergrond ligt in het marketing- en communicatievak. Jarenlang schreef ze als freelance journalist en tekstschrijver voor tal van kranten, tijdschriften en bedrijven. De afgelopen jaren was ze onder meer werkzaam bij PR – en digital marketingbureaus Clarity Global en Voxx als B2B communicatieadviseur en contentstrateeg.  Ze boog zich onder meer over topics als cybersecurity, fintech, pr-campagnes, influencermarketing en digitale transformatie en werkte aan B2B en B2G campagnes en strategische plannen voor organisaties binnen de tech, marketing, IT, overheid en de maakindustrie.  

Als programmamanager helpt Elke DDMA en haar leden met het neerzetten en doorontwikkelen van een waardevol en relevant kennisprogramma. Met haar journalistieke mindset en inhoudelijke ervaring ondersteunt ze diverse DDMA-commissies en expertgroepen met kennisdeling en treedt op als verbinder die experts, leden en partijen samenbrengt.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…