Spring naar content

Het data-driven marketingvak is geen dag hetzelfde. Wetgeving verandert, businessmodellen staan onder druk en consumenten verwachten terecht steeds meer, qua relevantie, service én privacy. Daarom richt DDMA zich met DDMA NEXT op leiders die elke dag fundamentele keuzes maken over de toekomst van merken en hun klanten. De eerste sprekers zijn al bekend:

  • Hilary Richters, lead digital ethics bij Deloitte, laat zien waarom niemand nog om ethiek heen kan
  • Benedict Evans, tech-analist, zet trends als Metaverse en Web-3 in perspectief
  • Martijn Poulus, advocaat en sr. legal counsel bij DDMA, met een holistisch perspectief op (Europese) wetgeving en handhaving

Diana Janssen, directeur DDMA: “We kiezen bewust voor een compact programma met een select aantal topsprekers. Beslissers in de marketingsector zijn druk bezet. Daarom horen ze tijdens DDMA NEXT de zaken die ze echt móeten weten, in één middag. Ons doel is om deze toplevel-beslissers te helpen betere keuzes te maken, bijvoorbeeld over nieuwe verdienmodellen of het optimale gebruik van data en technologie. Aanwezigen sluiten de dag af in de wetenschap dat ze het overzicht hebben en niet achter elke hype aan hoeven lopen. Dit sluit naadloos aan bij onze belofte dat de sector dankzij DDMA altijd is voorbereid op de toekomst.”

DDMA NEXT wordt gepresenteerd door tech-journalist Anic van Damme en gesponsord door Capgemini. Tickets zijn vanaf nu te koop, met €50 early bird-korting tot 8 juli, via ddmanext.nl.


Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Legal |

Explained: Custom Audiences

Voor marketeers is de inzet van Custom Audiences een populaire manier om gericht doelgroepen te bereiken. Facebook is de bekendste en meest gebruikte aanbieder van deze dienst, maar ook X…
Lees meer
Post |

Spotta-uitspraak: groen licht voor gepersonaliseerde folderpakketten én meer concurrentie

PostNL en Kiesjefolders hebben de Autoriteit Consument & Markt (ACM) verzocht om handhavend tegen Spotta op te treden. Het platform Folderkiezer van Spotta zou volgens hen een postvervoerbedrijf zijn en…
Lees meer
E-mail |

Acht jaar Battle of the Agencies: e-mailmarketing op het hoogste niveau

Acht edities lang is Ralph de Kruif betrokken geweest bij de ‘Battle of the Agencies’, een jaarlijks terugkerend hoogtepunt op de EMAS. Samen met interviewer Mark Kruisman blikt hij terug…