Naar aanleiding van deze oproep werd Diana Janssen, directeur van DDMA geïnterviewd over de nieuwe ePrivacy-verordering.
Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Conversational AI 2.0: Zo breng je jouw chatbot naar het volgende niveau
Steeds meer bedrijven zetten chatbots in om klantvragen snel en efficiënt af te handelen. Het doel is duidelijk: jouw klant direct helpen en de druk op de klantenservice verlagen. De…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains
The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid
De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…