Spring naar content

In de data-drivenmarketingsector is er grote behoefte aan talent dat zowel de technologie als de business snapt. De Master Digital Driven Business (MDDB), die vier jaar geleden is gestart, sluit precies aan op deze behoefte. In een éénjarige, Engelstalige, multidisciplinaire masteropleiding worden circa 60-90 studenten klaargestoomd voor de arbeidsmarkt, op het gebied van onder meer Emerging Technology, Data Science, Business Ethics en persoonlijk leiderschap. DDMA en HvA vinden elkaar in de gezamenlijke behoefte om talenten en organisaties met elkaar te verbinden en het curriculum nog beter te laten aansluiten op de praktijk.

De samenwerking biedt voordelen voor zowel DDMA-leden als studenten van de masteropleiding Digital Driven Business. Zo hebben leden van DDMA de mogelijkheid om te worden geselecteerd voor toetreding tot een speciale adviesraad van de opleiding. Door hun praktijkervaring en inzichten kunnen DDMA-leden hiermee een waardevolle bijdrage leveren aan het vormgeven van een up-to-date en relevant opleidingsprogramma dat aansluit bij de behoeften van de industrie.

Daarnaast kunnen studenten bij de vakken Data Science en Emerging Technology aan de slag met casussen van DDMA-leden. Leden treden hierbij ook op als mentor voor studenten. Dit stelt organisaties uit de achterban van DDMA in staat om direct contact te leggen met jong talent en hen te begeleiden bij het ontwikkelen van de benodigde vaardigheden en kennis voor de data-driven marketingsector. Als laatste voegen DDMA en HvA een aantal relevante gastcolleges en bedrijfsbezoeken aan het curriculum toe.

Ben je DDMA-lid en heb je interesse om een casus in te dienen op het gebied van Data Science of Emerging Technology? Neem dan contact op met Michelle Oosterhoff via michelleoosterhoff@ddma.nl. Beide vakken gaan al in september van start.

Michelle Oosterhoff

Relatiemanager

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Commissies Search, AI en Creative krijgen nieuwe leden

De DDMA Commissies Search, AI en Creative mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Niemand minder dan Tekla de Veer, Teamlead Data Science bij DEPT®, Michiel van Noppen, SEO Specialist bij…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Events & Membership Executive

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld en zit gastvrijheid in jouw bloed? Als Events & Membership Executive bij DDMA ben je een echte spin in het…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement verwelkomt 2 nieuwe leden

De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement heeft versterking gekregen. In de afgelopen maand zijn Dirk Melief, Senior Director Digital & Data Marketing bij Artefact, en Job Deibel, Data &…