Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Conversion Rate Optimisation Cookies Data, Decisions & Engagement Digital Marketing Transformation
Whitepaper |

White paper: Cookieless world – What you need to know right now

One of the most impactful developments in data-driven marketing is the disappearance of third-party cookies. In this white paper, we’ll summarize all of the key insights from our 3 Cookieless World Deep Dives of last autumn, complemented with the most important updates of the first…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation Cookies Data, Decisions & Engagement Digital Marketing Transformation
Whitepaper |

Whitepaper: Cookieless world – Dit moet je nu weten

Het verdwijnen van third-party cookies is een van de meest impactvolle ontwikkelingen die op dit moment speelt in data-driven marketing. In deze whitepaper vatten we de belangrijkste inzichten uit onze 3 Cookieless World Deep Dives van eind vorig jaar samen, aangevuld met actuele updates uit…
Lees meer
Cookies Data, Decisions & Engagement Digital Marketing Transformation
Nieuws |

DDMA start Deep Dive-serie over Omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld

Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Tech-partijen nemen privacybevorderende maatregelen, wetgeving wordt strenger en consumenten zijn zich steeds bewuster van datagebruik. Daarom organiseren de DDMA Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation dit jaar 3 Deep Dives over…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversion Rate Optimisation Creative Data, Decisions & Engagement
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
Lees meer
Digital Marketing Transformation
Artikel |

The future of journey orchestration

In recent years, great strides have been made in the personalisation of marketing communications. Almost every organisation has made the shift from ‘one size fits all’ to ‘one size fits many’ by making better use of data and customer characteristics. However, research by Forrester shows…
Lees meer
Cookies Digital Marketing Transformation
Artikel |

Jolanda Bakker (Vattenfall): “Elk contactmoment moet je benutten om de klant van dienst te zijn.”

Het verdwijnen van de third-party cookie is iets waar je als datagedreven marketeer echt niet meer om heen kan, vindt ook de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation. Om een inkijkje te geven in hoe de sector zich voorbereidt op deze cookieless world, ging de Commissie…
Lees meer
Cookies Digital Marketing Transformation
Interview |

José Luis Casas en Alistair Gardiner (Boston Consulting Group): ”Organisaties moeten meer aandacht besteden aan measurement”

Het verdwijnen van de third-party cookie is iets waar je als datagedreven marketeer echt niet meer om heen kan, vindt ook de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation. Om een inkijkje te geven in hoe de sector zich voorbereidt op deze cookieless world, spreekt de Commissie met…
Lees meer
Digital Marketing Transformation
Artikel |

De toekomst van Journey Orchestration

De afgelopen jaren zijn er flinke stappen gemaakt op het gebied van het personaliseren van marketinguitingen. Vrijwel elke organisatie heeft de shift al gemaakt van “one size fits all” naar “one size fits many” door beter gebruik te maken van data en klanteigenschappen. Uit onderzoek…
Lees meer
Digital Marketing Transformation
Interview |

Peter van der Putten, Pegasystems: “Beslis op klantniveau wat relevant is voor consumenten en activeer dat over alle kanalen heen”

Het verdwijnen van de third-party cookie is iets waar je als datagedreven organisatie echt niet meer om heen kan, vindt ook de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation. Om een inkijkje te geven in hoe de sector zich voorbereidt op deze cookieless world, is de Commissie in gesprek gegaan met verschillende…
Lees meer
Digital Marketing Transformation
Interview |

Cristian van Nispen, Dept: “Zet op korte termijn in op tooling, en op lange termijn op first-party data en identificatie”

Het verdwijnen van de third-party cookie is iets waar je als datagedreven marketeer echt niet meer om heen kan, vindt ook de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation. Om een inkijkje te geven in hoe de sector zich voorbereidt op deze cookieless world, is de Commissie in…