- Dit evenement is voorbij.
Steeds meer organisaties zetten in op self-service, wat klanten in staat stelt zelf hun problemen op te lossen zonder tussenkomst van klantenservicemedewerkers. Deze trend maakt dat persoonlijke contactmomenten met de klant steeds waardevoller worden. Hoe zorg je er als organisatie voor dat deze (inbound) contactmomenten optimaal worden benut en je maximaal toegevoegde waarde levert voor zowel klant als organisatie?
Met de DDMA Commissie Telemarketing duiken we in het enorme potentieel aan waarde dat toegevoegd kan worden via het (inbound) klantcontact en de verschillende manieren waarop dit binnen organisaties wordt uitgevoerd. Welke bottlenecks worden gedefinieerd in het proces om sales en service in elkaar over te laten lopen, wat zijn de lessons learned en welke handvatten worden er aangereikt? Dat bespreken we in een klein gezelschap van experts tijdens deze Elite op 21 april.
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Telemarketing. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar erikmolkenboer@ddma.nl.