- Dit evenement is voorbij.
De omnichannel uitdaging is er al jaren maar met de tijd wordt het steeds groter: de technische complexiteit groeit en de ook de privacyregels worden steeds strakker.
We zien een aantal ontwikkelingen:
- De klanten bepalen de kanalen waarop ze met een organisatie willen communiceren, en organisaties moeten daarin meegaan
- Kanaalinzet verandert (meer online, oude kanalen minder effectief etc)
- Strictere wetgeving, privacy staat voorop
- Klanten zijn databewust, maar kritisch over het delen van hun data
- De focus en opmars van first-party data zet voort
Deze lead is een initiatief onder een van de jaarthema’s van de DDMA.
DDMA Elites zijn rondetafel sessies waar we leren van elkaar, onze peers. We faciliteren een gesprek tussen senior manager op basis van branche-exclusiviteit.
Dit gaan we allemaal doen onder het genot van een glas wijn en wat kaas bij Het Mandelahuisje in Amsterdam. De sessie zal plaatsvinden van 16:00 tot ongeveer 18:00 uur.
De informatie die we met elkaar delen wordt niet buiten de groep gedeeld. Wil je ook een plekje aan tafel voor deze invite-only sessie? Mail dan naar liekewesselius@ddma.nl.