Wat gaan we doen op 11 februari?
Hoe doorbreek je de datasilo’s tussen jou en je wervingspartners? Stephan Schep, Marketing Intelligence Specialist bij Cordaid, en Derk Gommers, Founder en Software Developer bij Tapraise, leggen het uit en gaan in op hun samenwerking en de learnings die ze eruit hebben getrokken. Zo vloeit bijvoorbeeld de face-2-face wervingsdata van Cordaid nu al automatisch in het CRM-systeem, zonder menselijke tussenkomst. Hiermee worden nieuwe deuren geopend, in plaats van dat het een rem of blokkade vormt voor nieuwe ontwikkelingen.
Het verhaal van Stephan en Derk vormt de gespreksopener van een interessante sessie. We nodigen je uit om aan de hand van stellingen je eigen ervaringen, successen en/of obstakels te delen met de andere aanwezigen. Zo leren we van én met elkaar. Ben je er ook bij?
DDMA Member Meetup
De DDMA groep fondsenwervers Databasemarketeers komen ongeveer drie keer per jaar bij elkaar. Deze DDMA meetups staan in het teken van onderlinge kennisdeling.
Deze bijeenkomsten zijn kosteloos en uitsluitend toegankelijk voor non-profit organisaties die lid zijn van DDMA. Ben je benieuwd en wil je hier ook graag bij zijn? Neem contact op met Lieke Wesselius via liekewesselius@ddma.nl. Zij vertelt je graag meer!
Sprekers
Meld je aan voor dit evenement met jouw DDMA-account
Dit event is uitsluitend bij te wonen door DDMA-leden. Leden kunnen zich aanmelden via hun persoonlijke DDMA-login.
- Ben je lid en wil je inloggen? Klik op onderstaande gele login knop. Het aanmeldformulier wordt na het inloggen vooraf ingevuld met je gegevens die al in jouw account staan geregistreerd.
- Ben je lid maar heb je nog geen account? Vraag dan hier jouw DDMA-account aan.
- Ben je nog geen lid en wil je meer informatie over het lidmaatschap? Lees hier meer over het lidmaatschap.
Dit evenement is alleen voor leden.