- Dit evenement is voorbij.
Wat gaan we doen?
Jeroen Beelen, Data & Marketing Automation Manager bij Save the Children zal op 11 oktober komen spreken tijdens de digitale Member Meetup voor databasemarketeers over hun groei- en datastrategie. Met behulp van inspirerende voorbeelden, tips & tricks praten we je in 1,5 uur volledig bij.
In de afgelopen vijf jaar is Save the Children de hardst groeiende fondsenwervende organisatie in Nederland. Dat is niet zonder slag of stoot gegaan. Jeroen zal dieper ingaan op de marketing infrastructuur, de koppeling van systemen (website, CRM, email, DMP, enz) en bijbehorende dataflows. Hij zal toelichten hoe de datakwaliteit geborgd wordt en op welke manier rapportages naar de verschillende teams en stakeholders worden gedaan. Ben je benieuwd hoe de datastrategie van Save the Children tot stand is gekomen, hoe dat intern is gaan leven en waarom Jeroen vindt dat data de kern van fondsenwerving is, dan kun je deze sessie niet missen.
Aan het einde van de sessie is er ruimte voor vragen en het uitwisselen van ervaringen en uitdagingen.
DDMA organiseert voor databasemarketeers drie keer per jaar een (online) member meetup. Deze bijeenkomsten staan in het teken van onderlinge kennisdeling en zijn uitsluitend voor databasemarketeers die werkzaam zijn bij DDMA non-profit leden.
Werk je bij een non-profit organisatie en zou je graag uitgenodigd willen worden voor deze sessie? Stuur een email naar Lieke Wesselius via liekewesselius@ddma.nl.