Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wat gaan we doen?

Het Rode Kruis heeft de afgelopen jaren de omslag gemaakt naar datagedreven werken. Een nieuw CRM-systeem en nieuw Customer Data Platform (Invenna) waren de eerste stap. Daarna begon het echte werk; een continu proces van data verzamelen, bewerken, inzichtelijk maken, testen en evalueren, wat er uiteindelijk toe geleid heeft dat alle fondsenwervers bij Het Rode Kruis nu datagedreven werken. Inge Meijer (Het Nederlandse Rode Kruis) en Bas Cuperus (Invenna) gaan in hoe ze hier naartoe hebben gewerkt en welke learnings ze hier uit hebben getrokken.

Aan het einde van de sessie is er ruimte voor vragen en het uitwisselen van ervaringen en uitdagingen. Ben je er ook bij?

DDMA Member Meetup

DDMA organiseert voor databasemarketeers drie keer per jaar een (online) Member Meetup. Deze bijeenkomsten staan in het teken van onderlinge kennisdeling en zijn uitsluitend voor databasemarketeers die werkzaam zijn bij DDMA non-profit leden.

Werk je bij een non-profit organisatie en zou je graag uitgenodigd willen worden voor deze sessie? Stuur een email naar Lieke Wesselius via liekewesselius@ddma.nl.


Sprekers

Inge Meijer

Sr. Database Marketeer | Het Nederlandse Rode Kruis

Bas Cuperus

Marketing Intelligence Consultant | Invenna (The Data Agency)

Nieuwe manier van aanmelden

Voor deze Member Meetup vragen wij voortaan voor het aanmelden gebruik te maken van je persoonlijke login als DDMA-lid. Na het inloggen op jouw account kan je met de vooraf ingevulde gegevens met één klik op de knop aanmelden voor dit evenement.

Praktische informatie

7 februari 2023 @ 15:00 16:30

Online

Gratis voor DDMA leden

Deel dit evenement