- Dit evenement is voorbij.
Op donderdag 3 februari organiseert de Mediafederatie een bijeenkomst over ‘Influencers & Brandlovers’. Influencers verbinden zich met merken om content te creëren en deze te delen met hun volgers. Het vakgebied influencermarketing wordt volwassen; openheid en authenticiteit in influencer campagnes steeds belangrijker en meetbaarheid voor merken is key.
Benieuwd naar de visie vanuit een merk, een influencer of een agency? Vier sprekers, waaronder Naomi van der Louw, legal counsel bij DDMA, en Joost Bouwhof, lid van de DDMA commissie Influencer Marketing, delen hun kennis en ervaringen over het onderscheidend vermogen en de potentie van influencermarketing.
Krijg antwoord op vragen als:
- Waarom en hoe kiest een merk voor influencer marketing?
- Wat zijn de belangrijkste trends? En hoe vertaal je deze naar je organisatie en merk?
- Welke vrijheden en invloed hebben influencers zelf in prestatiegerichte campagnes?
- En welke regels gelden er voor het reclame maken via influencers?
DDMA leden krijgen korting. Meer informatie en aanmelden kan hier: mediafederatie.nl/agenda/influencers-brand-lovers