Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Al enige tijd zien we in het marketinglandschap een verschuiving plaatsvinden naar een méér ‘privacy-first wereld’. Dit heeft grote impact. Verschillende browsers en besturingssystemen hebben het gebruik van third-party cookies geblokkeerd (of gaan dat in de toekomst doen). Ook zijn er (Europese) wetswijzigingen aangekondigd die het compliant gebruik van cookies juridisch moeilijk maken. Deze verschuiving vereist een aanpassing van je marketingstrategie en in veel gevallen ook het implementeren van nieuwe technische oplossingen. In veel gevallen brengt een dergelijke oplossing ook vragen met zich mee. Zo ook het matchen van je CRM-data bij DPG Media. Wat kan deze oplossing voor jou betekenen? En hoe richt je deze compliant in?

In deze Legal Talk op 24 mei licht Marije van Asseldonk (DPG Media) toe welke functionaliteiten hun CRM Matching tool met zich meebrengt én hoe dit proces aan de achterkant is ingericht. Vervolgens biedt het Legal Team van DDMA een juridisch perspectief op de tooling om zo concrete handvatten te bieden waar jij mee verder kan. Er is uiteraard volop ruimte voor vragen.

Sprekers

Romar van der Leij

Voormalig Legal counsel | DDMA

Marije van Asseldonk

Data & Digitaal strateeg | DPG Media

Praktische informatie

24 mei 2023 @ 16:00 17:00

Online

Gratis voor DDMA-leden
100 euro excl. BTW voor niet-leden

Taal:
Nederlands

Deel dit evenement