- Dit evenement is voorbij.
Programma
- Introductie
- Hoe handel je in lijn met de AVG?
- Wie heeft het auteursrecht bij het gebruik van AI? Wie is auteur van AI-gegenereerde tekst of beeld?
- Wat zal de aanstaande AI Act gaan regelen? Wat gaat het betekenen voor jouw marketingpraktijk?
- Hoe zorg je voor ethisch gebruik van AI binnen je organisatie? Hoe stel je ethische kaders op zodat jij AI op een verantwoorde manier inzet?
- Borrel
Of je nu een marketeer, jurist of data scientist bent, deze masterclass biedt waardevolle kennis en inzichten om jezelf op juridisch gebied helemaal op de hoogte te brengen in de snel evoluerende wereld van AI-gedreven marketing.
Heb je een praktijkvoorbeeld?
Uiteraard brengen we de bovenstaande theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de masterclass een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.
Voorbereiding
Om je optimaal voor te bereiden voor deze masterclass vragen we je om een aantal video’s te bekijken. In de video’s gaan we in op een aantal basiselementen de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Op deze manier is de masterclass goed te volgen. Na je aanmelding ontvang jij de video’s binnen een aantal werkdagen in je mailbox.
Certificaat
Na deelname ontvang je een naslagwerk om alles nog eens rustig door te lezen en jezelf voor te bereiden op een beknopte toets. Bij het succesvol doorlopen hiervan, ontvang je een certificaat dat je aan je CV en LinkedIn toe kunt voegen.
Doelgroep: Online/digital marketeers, datascientists, fondsenwervers, dataspecialisten, juristen.
Het is interessant deze masterclass als duo bij te wonen, waarbij zowel iemand vanuit de business als iemand vanuit legal aanhaakt. Dit stelt beide partijen in staat om direct op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen rondom AI en de discussie met elkaar aan te gaan. Dit kan erg waardevol zijn om een brug te kunnen slaan tussen deze twee kanten binnen een organisatie.