- Dit evenement is voorbij.
Deze masterclass is relevant voor zowel marketeers als juristen. Voor beiden bieden we meer inzicht in de juridische kaders die er voor het marketingvakgebied gelden. Daarnaast maken we het proces van dataverzameling ten behoeve van marketingdoeleinden inzichtelijk.
Voorbereiding
Om je optimaal voor te bereiden voor deze masterclass vragen we je om een aantal video’s te bekijken. In de video’s gaan we in op een aantal basiselementen de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Op deze manier is de masterclass goed te volgen. Na je aanmelding ontvang jij de video’s binnen een aantal werkdagen in je mailbox.
Heb je een praktijkvoorbeeld?
Uiteraard brengen we de bovenstaande theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de masterclass een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.
Certificaat
Na deelname ontvang je een naslagwerk om alles nog eens rustig door te lezen en jezelf voor te bereiden op een beknopte toets. Als de toetst succesvol hebt afgerond, ontvang je een certificaat dat je aan je CV en LinkedIn toe kunt voegen.
Doelgroep: Online/digital marketeers, fondsenwervers, dataspecialisten, juristen.
Het is interessant deze masterclass als duo bij te wonen, waarbij zowel iemand vanuit de business als iemand vanuit legal aanhaakt. Dit stelt beide partijen in staat om direct op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen rondom het verzamelen van first-party data en de discussie met elkaar aan te gaan. Dit kan erg waardevol zijn om een brug te kunnen slaan tussen deze twee kanten binnen een organisatie.