Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Het gebruik van third-party cookies wordt vanuit verschillende hoeken ingeperkt, terwijl organisaties hier nog in grote mate van afhankelijk zijn, blijkt uit de DDMA Barometer 2022. Wat kun je allemaal verwachten als marketeer en adverteerder, en hoe kun je je daarop voorbereiden? Onze legal counsels leggen het je uit tijdens deze DDMA Legal Masterclass: Social media & advertising

Voorbereiding

Om je optimaal voor te bereiden voor deze masterclass vragen we je om een aantal video’s te bekijken. In de video’s gaan we in op een aantal basiselementen de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Op deze manier is de masterclass goed te volgen. Na je aanmelding ontvang jij de video’s binnen een aantal werkdagen in je mailbox.

Heb je een praktijkvoorbeeld?

Uiteraard brengen we de bovenstaande theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de masterclass een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.

Certificaat

Na deelname ontvang je een naslagwerk om alles nog eens rustig door te lezen en jezelf voor te bereiden op een beknopte toets. Bij het succesvol doorlopen hiervan, ontvang je een certificaat die je aan je CV en LinkedIn toe kunt voegen.

Doelgroep: Online/digital marketeers, fondsenwervers, dataspecialisten, juristen.

Praktische informatie

6 juni @ 14:00 16:30

Online

DDMA-leden:
€200,- ex. btw

Niet-leden:
€300,- ex. btw

Deel dit evenement