De eerste voorspellers die op het podium staan, zijn bekend! Tristan Albers (GoSpooky), Edgar Molenaars (KPMG) en Jennifer van der Schaaf delen hun inzichten over wat 2025 voor ons in petto heeft. Welke trends zullen de industrie vormgeven? Wie of wat gaat het verschil maken – en wie of wat raakt juist in de vergetelheid? Welke innovaties of ideeën zullen ons massaal in beweging brengen? En belangrijker nog: gaan we van de ene trend naar de ander, of kijken we verder naar wat écht impact heeft?
Daarnaast kijken we terug: welke voorspellingen van vorig jaar zijn uitgekomen? Wie verdient het felbegeerde Gouden Koffiekopje? We gaan het zien.
Mis deze uiltieme kick-off van het nieuwe jaar niet! Tickets zijn nu beschikbaar, met een speciale korting voor DDMA-leden: koop je tickets hier.
De voorspellers
Edgar Molenaars
Partner Customer & Brand Strategy bij KPMG Advisory
Open content
Edgar Molenaars is partner Customer & Brand Strategy bij KPMG Advisory. Met een achtergrond in de bureauwereld en een scherpe blik op consultancy, beweegt Edgar zich moeiteloos tussen klantstrategie, CX, merk en marketing. Sinds zijn overstap naar KPMG in 2019 brengt hij complexe vraagstukken terug tot heldere inzichten. Zijn betrokkenheid bij de bureauwereld blijft sterk: zo heeft VIA hem gevraagd om de resultaten van de Bureau-enquête te analyseren voor een frisse, outside-in kijk op zowel prestatieniveau als de bureausector in het algemeen. Tijdens Koffiedik Kijken 2025 deelt Edgar perspectief op de Future of Marketing tegen een turbulente geopolitieke achtergrond en de disruptie die AI teweeg brengt.
Als Head of Content bij GoSpooky heeft Tristan Albers een missie om het maximale uit mensen en merken te halen. Tristan leidt de creatieve contentteams en heeft bijgedragen aan de onderscheidende en awardwinnende campagnes voor o.a. JBL, HEMA en Hardcore Never Dies (Amazon Prime Video). Met zijn onconventionele achtergrond brengt hij een frisse blik in het vak en inspireert hij anderen om grenzen te verleggen. Dit jaar bekroonde branchevereniging VIA hem als Rookie of the Year tijdens het Legend Diner.