Spring naar content
Laden Evenementen

Het interactieve dashboard biedt social advertisingspecialisten een zee aan relevante cijfers en metrics over hun campagnes op LinkedIn, Meta, Pinterest, Snapchat, TikTok en Reddit. De cijfers zijn per platform, sector en campagnedoelstelling te bekijken. De DDMA Commissie Social Media duidt de grootste trends en ontwikkelingen op het gebied van social advertising, gebaseerd op de data uit het dashboard.

Programma

Het programma van 5 november moet nog verder vorm krijgen. Maar hoofdzakelijk gaan we in op de belangrijkste inzichten, trends en ontwikkelingen die uit de data zijn voortgekomen. Na afloop is een netwerkborrel.

Sprekers en overige informatie wordt later bekend gemaakt.

Over de benchmark

De DDMA Social Advertising Benchmark is een onafhankelijk initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Social Media. Deze benchmark biedt inzichten in de Nederlandse social advertising industrie door campagnes op platforms zoals LinkedIn, Meta, Pinterest, Snapchat, TikTok en Reddit te analyseren. Het doel van de benchmark is om specialisten in social advertising te ondersteunen bij het verbeteren van hun campagneprestaties.

Toegang tot het dashboard

Leden van DDMA en bureaus die data aanleveren hebben altijd toegang tot het dashboard. Is jouw organisatie (nog) geen lid van DDMA, maar ben je wel aanwezig bij deze Industry Meetup? Dan krijg je tijdelijk toegang tot het dashboard (in de maand november).

Praktische informatie

5 november @ 15:00 18:00

Locatie N.T.B.

Prijs
Gratis voor leden
€100 voor niet-leden

Let op!
Maximaal plaats voor 130 deelnemers.

Deel dit evenement

Aanmelden evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login