Spring naar content
Laden Evenementen

De Code reclame via e-mail, ondergebracht bij Stichting Reclamecode (SRC), is voor het laatst in 2012 gewijzigd. Met alle ontwikkelingen in het vakgebied en de maatschappij in de laatste jaren is deze zelfreguleringscode op initiatief van de DDMA Commissie E-mail in 2024 geëvalueerd. Naar aanleiding daarvan heeft een schrijfgroep, met afgevaardigden van bureaus en opdrachtgevers uit alle relevante sectoren, de Code op een aantal punten geactualiseerd en aangescherpt. Hiermee zetten we weer een stap om een toekomstbestendig kanaal te borgen voor consument, bureau en opdrachtgever. 

Tijdens deze extra Algemene Ledenvergadering op 27 maart leggen we deze wijzigingen voor aan de leden van DDMA. Als de leden de Code goedkeuren, treedt de Code direct in werking voor DDMA-leden. Als de Code vervolgens ook door de Stichting Reclamecode wordt aangenomen, gelden de regels uit de code voor alle organisaties die e-mailmarketing inzetten. 

Let op! Alleen voor DDMA-leden.


Meld je aan voor dit evenement met jouw DDMA-account

Dit event is uitsluitend bij te wonen door DDMA-leden. Leden kunnen zich aanmelden via hun persoonlijke DDMA-login.

  • Ben je lid en wil je inloggen? Klik op onderstaande gele login knop. Het aanmeldformulier wordt na het inloggen vooraf ingevuld met je gegevens die al in jouw account staan geregistreerd.
  • Ben je lid maar heb je nog geen account? Vraag dan hier jouw DDMA-account aan.
  • Ben je nog geen lid en wil je meer informatie over het lidmaatschap? Lees hier meer over het lidmaatschap.

Praktische informatie

27 maart @ 16:00 17:00

(inloop vanaf 15:30 uur)

Alleen fysiek op locatie:

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Gratis

Let op!
Alleen voor DDMA-leden

Deel dit evenement

Dit evenement is alleen voor leden.

Login