Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

De Code Fieldmarketing, ondergebracht bij Stichting Reclamecode (SRC), is voor het laatst in 2016 gewijzigd. Met alle ontwikkelingen in het vakgebied en de maatschappij in de laatste jaren en toenemende politieke aandacht is deze zelfreguleringscode op initiatief van de DDMA Commissie Fieldmarketing in 2022 geëvalueerd. Naar aanleiding daarvan heeft een schrijfgroep, met afgevaardigden van bureaus en opdrachtgevers uit alle relevante sectoren, de Code op een aantal punten geactualiseerd en aangescherpt. Hiermee zetten we weer een nieuwe stap in onze ambitie om een toekomstbestendig fieldmarketingkanaal te borgen voor consument, bureau en opdrachtgever.

Tijdens deze extra Algemene Ledenvergadering op 30 maart leggen we deze wijzigingen voor aan de leden van DDMA. Nadat de Code is aangenomen door de leden, treedt de Code direct in werking voor DDMA-leden. Nadat de Code vervolgens ook door de Stichting Reclamecode is aangenomen, is de Code bindend voor alle organisaties die fieldmarketing inzetten.

Let op!
Alleen voor DDMA-leden

Nieuwe manier van aanmelden

Voor deze Algemene Ledenvergadering vragen wij voortaan voor het aanmelden gebruik te maken van je persoonlijke login als DDMA-lid. Na het inloggen op jouw account kan je met de vooraf ingevulde gegevens met één klik op de knop aanmelden voor dit evenement.

Praktische informatie

30 maart 2023 @ 16:00 17:00

Alleen fysiek op locatie:

DDMA

WG-plein 185
Amsterdam,
+ Google Maps

Gratis

Let op!
Alleen voor DDMA-leden

Deel dit evenement