Wat kun je verwachten?
De DDMA EMAS Awards zetten jaarlijks de meest impactvolle e-mailmarketing en marketing automation cases in de schijnwerpers. Tijdens deze Digital Talk krijg je een unieke blik achter de schermen bij de winnende cases. Hoe creëer je een awardwaardige campagne? Wat kun je leren van de succesformules van deze winnaars? En hoe benut je deelname aan de EMAS Awards als springplank voor verdere groei? Dit en meer ontdek je op 6 maart!
Koen van Grootel (Marketing & Brand Manager Hyundai) en Mitch van Maurik (Campaign Developer & Marketing Automation Specialist bij RDC | CaRe-Mail) laten zien hoe Autogroep Twente met een hypergepersonaliseerde e-mailcampagne een ROI van meer dan 2.000% behaalde.
Ancienne Belgique deelt hoe zij met slimme segmentatie en dynamische content de award voor Marketing Automation Excellence wonnen en welke impact dit had op hun ticketverkoop en klantrelaties. Mike Verledens (CEO bij Sparklink) zal hier dieper op ingaan.
De sessie wordt gemodereerd door Alexandra Stuij, Manager Mail & Projects bij 123inkt.nl én vakjurylid van de EMAS Awards.
Meld je onderaan deze pagina gratis aan.
Ideale voorbereiding voor de EMAS Awards
Deze sessie is natuurlijk voor iedereen interessant, maar voor één groep in het bijzonder. Ambitieuze e-mail marketing automation specialisten opgelet: de winnaars gaan uitgebreid in op hun voorbereiding voor de Awards en wat het je allemaal kan opleveren. En dat is niet niks. Overweeg jij dus om dit jaar mee te doen? Of ben je dit al van plan en wil je graag weten wat deelname je kan brengen? Meld je dan zeker aan via: emas.nu/awards.
Sprekers
Ontdek hoe onze prijswinnende, innovatieve campagne ongekende conversies behaalde en werd bekroond als Most Outstanding E-mail van 2024 bij de DDMA EMAS.
Met een slimme mix van data, creativiteit en geavanceerde tools realiseerden we uitzonderlijke resultaten. Tijdens deze sessie nemen we je mee achter de schermen van deze hypergepersonaliseerde campagne. Je ontdekt hoe we dit succes hebben bereikt, wat de campagne zo uniek maakt en welke impact het heeft gehad.
Daarnaast laten we zien hoe we de campagne blijven optimaliseren en welke ideeën en verbeteringen nog op de planning staan.
Hoe kun je e-mailmarketing zo personaliseren dat elke ontvanger het meest relevante aanbod voorgeschoteld krijgt, zonder daar handmatig werk voor te verrichten?
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.