Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wat is de emotionele impact van een campagne? En worden de belangrijke elementen überhaupt gezien? Om achter het daadwerkelijke antwoord te komen, schakelde Centraal Beheer Zakelijk het neuromarketingbureau Unravel Research in om een kijkje in het brein te nemen.

In deze talk ontdek je hoe je een campagne tegen de neuro-meetlat legt. En wat voor praktische insights je daaruit kan halen om je e-mailcampagne nog effectiever te maken.

Ralph de Kruif, lid van de DDMA Commissie E-mail, gaat deze Digital Talk modereren.


Sprekers

Tim Zuidgeest

Co-founder | Unravel Research

Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek. Tim is mede-oprichter van Unravel Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.


Wilbert Heinen

Digital Marketeer / Email Developer | Centraal Beheer Zakelijk

Moderator

Ralph de Kruif

E-mail en Marketing Automation Specialist bij Holland Casino

Base Marketeer bij Holland Casino, commissielid van DDMA Commissie E-mail en tijdens deze sessie moderator


Praktische informatie

30 mei 2023 @ 15:00 16:00

Online

Gratis voor leden én niet-leden

Taal:
Nederlands

Deel dit evenement