In de DDMA Privacy Monitor 2025 gaan we in op vragen als: op welke manier willen consumenten geïnformeerd worden over wat er met hun data gebeurt, wat vinden zij belangrijk en duidelijk? Wat is het kennisniveau en sentiment van consumenten rondom AI en het gebruik van hun data daarvoor? Wanneer wordt er volgens hun voldoende controle ervaren en wanneer wordt informeren nudging? Daartegenover zetten we uiteen hoe organisaties consumenten móeten informeren over hun online privacy en het delen van data conform regel- en wetgeving. Met als doel om tot concrete adviezen te komen voor organisaties die zich bezighouden met data en marketing. Deze Digital Talk is relevant voor marketeers, dataspecialisten en juristen.
De DDMA Privacy Monitor 2025 bevat resultaten van kwalitatief onderzoek dat we recent hebben uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau CO-efficiënt, door in gesprek te gaan met Nederlandse consumenten over deze thema’s in de vorm van focusgroepen. Waar nodig zijn de resultaten cijfermatig onderbouwd met resultaten uit de GDMA Global Privacy Monitor 2022.
Sprekers
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.