Spring naar content
Laden Evenementen

Wat gaan we doen?

In de digitale wereld is het verleidelijk om alleen online gefocust te zijn. Online teams richten zich vaak op hun targets, waar een samenwerking met andere (offline) afdelingen wordt vergeten. DELTA Fiber bleek hierop geen uitzondering. Aanvankelijk probeerde ook DELTA de conversie alleen via het online kanaal te verhogen. Maar na verloop van tijd bleek een andere aanpak nodig en zijn ze gaan testen met terugbelverzoeken: “Liever persoonlijk advies? Laat je gegevens achter en we bellen je terug!”.

Het resultaat? Een significante uplift in alle KPI’s, maar dit slechts het begin. Nu, bijna een jaar later, gaan we kijken wat deze case allemaal nog meer heeft voortgebracht. Waar staat DELTA nu? Onder leiding van moderator Joshua Kreuger (lid van de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation) krijg je, naast een uitgebreide toelichting, ook nog eens de mogelijkheid vragen te stellen die je kunnen helpen je volgende experiment naar een hoger plan te tillen.

Mocht je de case al hebben gezien tijdens de uitreiking vorig jaar dan is het goed om te weten dat deze Digital Talk alsnog waardevol is om bij te wonen. We gaan namelijk veel dieper op de case in.


Sprekers

Robert de Kok

CRO Specialist bij Delta Fiber

Joshua Kreuger

Programmamanager CRO/CXO circulation bij DPG Media

Praktische informatie

24 september @ 15:00 16:00

Kosten
Gratis voor leden
Niet-leden: €50 excl. BTW

Deel dit evenement

Aanmelden evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login