- Dit evenement is voorbij.
EMAS Young Talent Jisk Flikweert gaat ons meenemen door zijn reis van het afgelopen jaar. Hoe het was om genomineerd te worden en te winnen, maar ook in de periode erna. Wat heeft de prijs uiteindelijk kunnen betekenen voor Jisk? Welke kansen heeft het opgeleverd en hoe heeft hij daar gebruik van gemaakt? Klein tipje van de sluier: e-mailtemplates.
Ronald Spoler, manager digital & data bij Thermen Resorts blikt op 12 maart ook terug op het winnen van de Award. Na een korte resumé van hun prijswinnende personalisatiecase, gaat hij in op hoe zijn organisatie daar de afgelopen maanden op verder is gegaan. Want één ding is zeker: ze hebben niet stilgezeten. Zij is er nu een speciale Thermen Resorts app, waaruit de positieve effecten van hun datagerichte aanpak nóg duidelijker terugkomen.
Tot slot krijgen we ook een jurylid van de EMAS Awards aan het woord. Niemand minder dan Wilbert Heinen, digital marketeer en e-mail developer bij Centraal Beheer Zakelijk neemt ons mee in de huidige trends en ontwikkelingen binnen e-maildesign en –development. Denk aan CO2-uitstoot van je e-mails, de toekomst van Outlook, het actuele marktaandeel ‘opens’ wereldwijd en delivery.
De sessie wordt gemodereerd door Alexandra Stuij, Lead Email & Push Marketing bij Nederlandse Loterij bij De Nederlandse Loterij én vakjurylid van de EMAS Awards.
Ideale voorbereiding voor de EMAS Awards
Deze sessie is natuurlijk voor iedereen interessant, maar voor één groep in het bijzonder. Ambitieuze e-mail marketing automation specialisten opgelet: de winnaars gaan uitgebreid in op hun voorbereiding voor de Awards en wat het je allemaal kan opleveren. En dat is niet niks. Overweeg jij dus om dit jaar mee te doen? Of ben je dit al van plan en wil je graag weten wat deelname je kan brengen? Meld je dan zeker aan via: emas.nu/awards.