Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

VodafoneZiggo laat zien dat CRO niet alleen om het verhogen van conversie gaat, maar ook draait over het aansluiten op de verschillende doelstellingen van een organisatie. In dit geval het verlagen van churn. Hiermee is VodafoneZiggo een voorbeeld in de markt. Wat deze case volgens de jury nog interessanter maakt is dat machine learning is gebruikt om de beperkte chat resources zo efficiënt mogelijk in te zetten. Frank en Ramon nemen je mee in de winnende CRO award case, de cultuur van experimenteren en  het slim activeren van data binnen alle teams van VodafoneZiggo.

Mocht je de case al hebben gezien tijdens de uitreiking vorig jaar dan is het goed om te weten dat deze Digital Talk alsnog waardevol om bij te wonen. We gaan namelijk veel dieper op de case in.  

Sprekers

Frank Beunk

Data Activation & Personalisation | VodafoneZiggo

Ramon Boxelaar

CRO Specialist | VodafoneZiggo

Moderator

Frank Overbeek

Business Driver bij SiteSpect (voorzitter)

Praktische informatie

8 juni 2023 @ 15:00 16:00

Online

Kosten:
Gratis voor DDMA-leden
€100 (excl. BTW) niet-leden

Taal:
Nederlands

Deel dit evenement