Spring naar content
Laden Evenementen

Er poppen steeds meer AI-tools uit de grond die helpen om content te vervaardigen voor bijvoorbeeld je SEO-optimalisatie. Hoe gaan zoekmachines om met het creëren van content? Wat is het werkende principe erachter? Wat zijn de voordelen? We zetten ze voor je op een rij.

  • AI-tools kunnen het proces van contentcreatie versnellen. Hoe kun jij daar binnen je eigen bedrijfspraktijk je voordeel mee doen?
  • Minder werk: er is niet altijd capaciteit om voor bijvoorbeeld duizenden productcategorieën te vullen met content. Voor dit soort items is het heel handig om een tool te gebruiken.  
  • Makkelijk opschalen: je kunt content opschalen op een laagdrempelige manier, zonder dat je daar verschillende databronnen voor hoeft te koppelen.
  • Het kan kosten besparen;
  • Hulp voor mensen die geen kennis hebben over een specifiek onderwerp   
  • Afspiegeling van alle content waar ooit als eens iets over geschreven is  
  • Laagdrempelige manier om sneller, betere content te maken zonder dat je daar verschillende databronnen voor hoeft te koppelen  

Wat gaan we doen?

Om de voordelen hierboven wat concreter te maken duiken we op 13 december de diepte in met verschillende sprekers. Zo presenteert Eric van Hall (CopyRobin) zijn onderzoek naar het effect van AI-writing op het werk van marketeers en copywriting. Ook brengen we de theorie tot leven aan de hand van een toonaangevende case. Die kondigen we binnenkort aan. 

Sprekers

Eric van Hall

Founder – CopyRobin

Worden menselijke schrijvers overbodig door de komst van AI copywriting tools? We stelden deze vraag aan marketeers en ondernemers via onder andere onze social media kanalen.  Ook gingen we zelf aan de slag met een flink aantal van de AI copywriting tools die er inmiddels al op de markt zijn. 

Dus, wil je weten welke tools het beste werken en welke absoluut niet? Ben je benieuwd naar de mening van Google over machinegegenereerde teksten? En ben je nieuwsgierig naar de uitslag van onze enquête en naar onze eigen visie voor de toekomst van copywriting? 

Wees er dan zeker bij op 13 december!

Moderator

Martin van Ammers

Head of SEO Netprofiler (voorzitter)

Praktische informatie

13 december @ 15:30 17:00

€100 (gratis voor DDMA-leden)

Vorm: Virtueel | via Microsoft Teams

Deel dit evenement

Aanmelden evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login