Spring naar content
Laden Evenementen

Het programma

Tijdens sessie komende de volgende onderwerpen aanbod:

  • Telemarketing en fieldmarketing: praktische handvatten om aan de slag te gaan met de wijzigingen in de Code Telemarketing en Code Fieldmarketing. Óók gaan we in op de recente plannen van Minister Adriaansens die beide kanalen mogelijk verder gaan beperken.
  • Online advertenties met klantlijsten: er verandert véél in het landschap van online advertenties doordat browsers third party cookies uitfaseren. We krijgen van fondsenwervers steeds meer vragen over de inzet van first-party data. Maar hoe verzamel en gebruik je die first-party data nu op een compliant manier? We leggen het je uit! 

Heb je een praktijkvoorbeeld?

Uiteraard brengen we de theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de digital talk een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.

Spreker

Frank de Vries

Team lead legal | Senior legal counsel

Praktische informatie

11 juni @ 09:30 11:00

Uitsluitend toegankelijk voor DDMA-leden – Gratis  

Vorm: Virtueel | via Microsoft Teams

Deel dit evenement

Dit evenement is alleen voor leden.

Login