- Dit evenement is voorbij.
Een nieuwe aanpak van data-driven marketing is nodig nu er steeds minder data beschikbaar is door eerder genoemde (in intro) ontwikkelingen. Dit gaat van technische aanpassingen bij het identificeren van je klant tot een relatie bouwen gebaseerd op vertrouwen. (positieve ontwikkeling)
Wat ga je leren bij deze deep dive?
- Hoe kun je je voorbereiden op een privacy-first wereld vanuit activatie perspectief en wat voor effect heeft deze ontwikkeling op de relatie met je klant.
- Identificieren van je klanten voor een unieke klantreis
- Welke nieuwe geaggregeerde identifiers in de nabije toekomst verwacht kunnen worden.
- Welke identifiers er zijn om te personaliseren en wat zijn de afwegingen zijn die je dient te maken op basis van relevantie, impact, beschikbaarheid, privacy en ethiek. Deze identifiers zijn in te delen in categorieën/buckets: PPI identifiers en cookie gerelateerde identifiers
- Contextual advertising
- Welke afwegingen maak je bij de keuze om met derde partijen samen te werken of voor contextual advertising. En bij het doorsturen van data naar derde partijen, welke data stuur je dan door en waarom obv je businessdoelstellingen?
- Onderscheiden binnen bidding algoritmes
- Hoe je je kunt onderscheiden door de bidding algoritmes, die een commodity zijn geworden, te voeden met specifieke first-party data om zo gerichter klanten en potentiële klanten te benaderen.
- Conversational commerce
- Hoe je conversational commerce in zet bij sales, service en support
- Wat de privacy aspecten zijn bij conversational commerce
- Hoe je WhatsApp kunt inzetten als marketing channel
- Wat de belangrijkste juridische kennis is om compliant activatie in te kunnen zetten.
Aanmelden
Sprekers
Wat zijn de laatste trends om het gebied van Omni-channel en conversational messaging. Hoe kan je ze op een leuke, creatieve maar veilige manier inzetten voor jouw bedrijf.
De uitzendbranche is er, zeker nu, één waarin talenten veel te kiezen hebben. Klant- (of eigenlijk talent-) gericht denken en zorgen voor een persoonlijke journey is dus belangrijker dan ooit. Dubbel belangrijk dus om klaar te zijn voor de nieuwe online wereld. Randstad Groep Nederland geeft een inkijkje in de stappen die hierop genomen zijn op het gebied van consent management, identity management, audience management, en campagne management.
In de wereld van DIY-ers gaat het allemaal om de job-to-be-done. Klussers verwachten steeds meer geholpen of geadviseerd te worden in hun gehele klantreis. Voor Intergamma is het van groot belang om de behoefte van een klus op tijd te herkennen om relevante hulp te bieden. In deze presentatie delen we hoe we door middel van marketing automation, real-time klantinzichten, en een nieuwe manier van werken onszelf klaar maken voor de nieuwe generatie van klussers.
In deze presentatie gaat Romar in op de handvatten die nodig zijn om jouw doelgroep te activeren. Welke grondslag kun je gebruiken, hoe verkrijg je geldige toestemming én waarover informeer je nou precies? Daarnaast zal hij het gebruik van specifieke toepassingen juridisch toelichten, zoals het gebruiken van custom audiences.
Host:
Geen items gevonden
Deep Dive 3: Activatie en personalisatie in een privacy-first wereld
Aanmeldingen gesloten: het is niet meer mogelijk om je voor deze Deep Dive sessie aan te melden.