We zien steeds vaker dat bedrijven met de uitdaging zitten dat ze een overdaad aan data ervaren, zonder deze optimaal te kunnen benutten – “data rich, insights poor.” Voor veel marketeers blijkt het lastig om zelfstandig met data aan de slag te gaan door een gebrek aan essentiële skills of door een te grote afhankelijkheid van bureaus en IT-afdelingen.
Wat gaan we doen?
Tijdens deze Elite gaan we hierover in gesprek met een kleine groep experts. Zo gaan we in op de vragen:
- Welke data skills zijn onmisbaar voor elke marketeer? Denk aan customer lifetime value, kritische data-evaluatie, de juiste KPI’s en kennis van de techstack.
- Hoe bouw je een datagedreven marketingteam dat zelfstandig impact maakt?
- Wat zijn de belangrijkste valkuilen en succesverhalen van vakgenoten?
- Ook andere onderwerpen kunnen uiteraard op verzoek ter plekke aan de orde komen.
Wat is een Elite?
De doelstelling van deze ‘Elite’ is dat er onderling kennis, inspiratie en ervaring over de inzet van data met elkaar wordt gedeeld. Door hierover met elkaar te sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren. Deze bijeenkomst is alleen voor mensen die werkzaam zijn bij een adverteerder.
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie DDE en Beeckestijn Business School. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar esmeraldameijer@ddma.nl.