
Tijdens deze workshop, georganiseerd door de DDMA Commissies AI en Creative, laten we je kennismaken met de mogelijkheden van generatieve AI-tools. We doen inspiratie op en duiken dieper in ChatGPT en DALL-E, bespreken waar de grenzen van deze tools liggen en waar je op kan letten om effectief en verantwoord gebruik te maken van AI-technologie.
Je gaat vooral zelf aan de slag. Aan de hand van een opdracht ontwikkel je een strategisch creatief campagne-idee en beeldmateriaal met behulp van generatieve AI. Hierbij bespreken we wat de inzet van AI kan betekenen voor je gebruikersonderzoek, of je er creatieve en strategische inzichten mee kan opdoen en hoe je dit alles verifieert en test. En dat in nog geen 4 uur.
De workshop wordt geleid door experts op het gebied van AI, creatie en wetgeving, zodat alle facetten rondom Generative AI en Large Language Models aan bod komen. Aan het eind ga je naar huis met een beter begrip van Generative AI en de (on)mogelijkheden ervan voor jouw marketingstrategieën.
Er is plek voor maximaal 28 deelnemers.
UPDATE: De workshop en wachtlijst zijn vol.
Hosts
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.
Dank voor je interesse, op dit moment is de limiet van het aantal deelnemers bereikt. Het is niet meer mogelijk om aan te melden voor dit evenement, meld je aan voor de algemene DDMA nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste events of bezoek de eventpagina voor de aankomende events.