Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Tijdens deze workshop, georganiseerd door de DDMA Commissies AI en Creative, laten we je kennismaken met de mogelijkheden van generatieve AI-tools. We doen inspiratie op en duiken dieper in ChatGPT en DALL-E, bespreken waar de grenzen van deze tools liggen en waar je op kan letten om effectief en verantwoord gebruik te maken van AI-technologie.

Je gaat vooral zelf aan de slag. Aan de hand van een opdracht ontwikkel je een strategisch creatief campagne-idee en beeldmateriaal met behulp van generatieve AI. Hierbij bespreken we wat de inzet van AI kan betekenen voor je gebruikersonderzoek, of je er creatieve en strategische inzichten mee kan opdoen en hoe je dit alles verifieert en test. En dat in nog geen 4 uur.

De workshop wordt geleid door experts op het gebied van AI, creatie en wetgeving, zodat alle facetten rondom Generative AI en Large Language Models aan bod komen. Aan het eind ga je naar huis met een beter begrip van Generative AI en de (on)mogelijkheden ervan voor jouw marketingstrategieën.

Er is plek voor maximaal 28 deelnemers.

UPDATE: De workshop en wachtlijst zijn vol.

Hosts

Alexander Oude Elferink

Senior Data Scientist | Rabobank

Didric van den Borne

Creative Director bij Merkle Nederland

Maarten Mantje

Founder | The Only Constant

Mathisse Chellit

Jr. Strategist | FCB Amsterdam

Naomi van der Louw

Legal counsel

Peter van der Putten

Director Decisioning & AI Solutions | Pegasystems / Professor AI & Creative Research | Leiden Universiteit

Praktische informatie

13 december 2023 @ 14:00 18:00

Inloop 13:30 uur

DDMA

WG-plein 185
Amsterdam, Nederland

Kosten:
Gratis voor DDMA-leden
Niet-leden €200 (excl. BTW)

Vorm: workshop
Taal: Nederlands

Let op: er zijn maximaal 28 plaatsen beschikbaar.

UPDATE: De workshop en wachtlijst zijn VOL.

Deel dit evenement