Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Tijdens deze workshop, georganiseerd door de DDMA Commissies AI en Creative, laten we je kennismaken met de mogelijkheden van generatieve AI-tools. We doen inspiratie op en duiken dieper in op onder andere ChatGPT en Dall-E, bespreken waar de grenzen van deze tool liggen en waar je op kan letten om effectief en verantwoord gebruik te maken van AI-technologie.

Je gaat vooral zelf aan de slag. Aan de hand van een opdracht ontwikkel je een strategisch creatief campagne-idee met behulp van generatieve AI. Hierbij bespreken we wat de inzet van AI kan betekenen voor je gebruikersonderzoek, of je er creatieve en strategische inzichten mee kan opdoen en hoe je dit alles verifieert en test. En dat in nog geen 4 uur.

De workshop wordt geleid door experts op het gebied van AI, creatie en wetgeving, zodat alle facetten rondom Generative AI en Large Language Models aan bod komen. Aan het eind ga je naar huis met een beter begrip van Generative AI en de (on)mogelijkheden ervan voor jouw marketingstrategieën. Er is plek voor maximaal 28 deelnemers, dus schrijf je snel in.

Hosts

Alexander Oude Elferink

Senior Data Scientist | Rabobank

Didric van den Borne

Creative Director bij Merkle Nederland

Maarten Mantje

Founder | The Only Constant (commissievoorzitter)

Mathisse Chellit

Jr. Strategist | FCB Amsterdam

Frank de Vries

Team lead legal | Senior legal counsel

Praktische informatie

13 maart @ 14:00 18:00

Inloop 13:30 uur
Aansluitende borrel tot 19.00

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Kosten:
Gratis voor DDMA-leden
€200 euro voor niet-leden

Vorm: Fysieke workshop
Taal: Nederlands

Let op: er zijn maximaal 28 plaatsen beschikbaar. Wees er dus snel bij.

Deel dit evenement