Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wat gaan we doen? 
De uitdaging om tot een ideale marketingmix te komen wordt steeds groter. O.a. door de ontwikkelingen op het gebied van 3rd party cookies en de toenemende volwassenheid van de social platformen. Maar er zijn ook steeds meer manieren om campagne-data te analyseren: uit platformdata, Google Analytics, SaaS attributie oplossingen en MMM.  

De DDMA Commissie Social Media helpt de sector graag bij dit soort complexe uitdagingen. Daar kunnen we hulp van experts goed voor gebruiken! Houd jij je bezig met attributie? Dan gaan we graag met jou en andere specialisten (+/- 12 personen) in gesprek in de vorm van een rondetafelgesprek.

Rondetafelgesprek
Door eerlijk, zonder oordeel, met elkaar te discussiëren en sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren en wellicht al een beetje in de toekomst kijken. Daarbij kun je denken aan vragen als:

  • Op welke manier breng je in kaart hoe effectief je Social Media campagnes zijn?  
  • Hoe ga je om met platformdata vs. GA4/Adobe? 
  • Zet je modellen/ attributietools hiervoor in en zo ja, welke? 
  • Waar loop je tegenaan in het onderwerp attributie? 
  • Maak je gebruik van MMM binnen je organisatie? 

Om de sector vooruit te helpen, worden de belangrijkste take-aways anoniem gebundeld in een artikel voor ddma.nl. Ook kunnen we er (in overleg) voor kiezen om onze gezamenlijke expertise over attributie te delen in bijvoorbeeld een Digital Talk.  

Lijkt het je leuk om deel te nemen om met mede-experts te kunnen sparren en zo de sector vooruit te helpen? Meld je dan snel aan.*

Praktische informatie

10 juli @ 15:00 18:00

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Kosten
Gratis voor iedereen*

*Bij te veel aanmeldingen maakt DDMA Commissie Social Media een selectie die deel mag nemen.

Deel dit evenement