Spring naar content
Laden Evenementen

Wat gaan we doen? 
Er is een steeds grotere uitdaging om tot een ideale marketingmix te komen, door o.a. de ontwikkelingen op het gebied van 3rd party cookies en de toenemende volwassenheid van de social platformen. Naast het groeiende aantal platformen zijn er ook steeds meer manieren om campagne-data te analyseren: uit platformdata, Google Analytics, SaaS attributie oplossingen en MMM.  

Als DDMA Commissie Social Media willen we graag weten hoe de markt met attributie omgaat en welke plannen er zijn omtrent attributie op korte- en lange termijn. Een paar vragen waar we met elkaar de discussie over willen aangaan zijn: 

  • Op welke manier breng je in kaart hoe effectief je Social Media campagnes zijn?  
  • Hoe ga je om met platformdata vs. GA4/Adobe? 
  • Zet je modellen/ attributietools hiervoor in en zo ja, welke? 
  • Waar loop je tegenaan in het onderwerp attributie? 
  • Maak je gebruik van MMM binnen je organisatie? 

Om dit soort vragen te beantwoorden heeft de DDMA het concept Elite in het leven geroepen. Dit is een rondetafelgesprek met verschillende experts uit de markt. De doelstelling van deze Elite is dat we door over een onderwerp te sparren, van elkaar én met elkaar leren en wellicht al een beetje in de toekomst kunnen kijken.  

Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Social Media. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar liekewesselius@ddma.nl.

Praktische informatie

14 mei @ 15:00 18:00

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Invite-only

Deel dit evenement