Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Tijdens deze sessie gaan we de diepte in aan de hand van twee praktijkvoorbeelden, van Bohn Stafleu van Loghum  en het Prinses Beatrix Spierfonds. Experts van deze organisaties gaan laten zien dat je ook met beperkte middelen een digitale transformatie kan ondergaan. Zo is BSL op dit moment bezig met de uitrol van een totale data-driven aanpak. Het Prinses Beatrix Spierfonds heeft met de implementatie van een nieuw CMS-systeem een totale switch gemaakt in hun manier van fondsenwerving. Zien we jou op 8 februari (10:00-12:00 uur) in Hortus Botanicus?

Het belooft een intieme en inspirerende sessie te worden, vol kennisuitwisseling en ruimte voor open discussie en het delen van ervaringen. Kom vooral samen met je collega van Particuliere Markt Fondsenwerving of Hoofd Fondsenwerving mee, omdat de besproken onderwerpen voor beide groepen interessante inzichten opleveren.

LET OP! We hebben het maximum aantal deelnemers voor deze sessie inmiddels bereikt. Wil je graag op de wachtlijst? Stuur dan een mail naar elkewillemsen@ddma.nl.

Programma

  • Welkom
  • Spreker Michael Dam – Commercieel directeur van Bohn Stafleu van Loghum (40 min)
  • Spreker 2 Rolf Victorie – Directeur Fondsenwerving & Communicatie van Prinses Beatrix Spierfonds (40 min)
  • Tussendoor en achteraf genoeg ruimte voor vragen en discussie

Sprekers

Michael Dam

Commercial Director | Bohn Stafleu van Loghum

In vier jaar tijd heeft BSL de organisatie, de data- en online marketingprocessen en de cultuur aangepakt. Momenteel rollen ze een totale data-driven aanpak uit voor de hele organisatie. Hun merkmissie “waarmee maken we jou steeds beter?” waarbij ze hun klanten helpen hun vak als gezondheidszorgprofessional steeds beter uit te oefenen, zouden ze niet tot uiting kunnen brengen zonder deze digitale transformatie.

Rolf Victorie

Directeur Fondsenwerving & Communicatie | Prinses Beatrix Spierfonds

Het Spierfonds heeft een nieuw CRM-systeem (Salesforce) geïmplementeerd: een totaalpakket non-profit cloud. Dit betekent dat ze de overstap hebben gemaakt van een legacy systeem naar een cloud systeem, met echt een hele andere manier van fondsenwerving! Zo is onder meer de website nu gekoppeld aan betalingen en wordt het door data inzichten makkelijker om content af te stemmen op interesses.


Over DDMA Member Meetup

DDMA organiseert voor Hoofden Fondsenwervers en Particuliere Markt Fondsenwervers tot drie keer per jaar een Member Meetup. Deze bijeenkomsten staan in het teken van onderlinge kennisdeling en zijn uitsluitend voor fondsenwervers die werkzaam zijn bij DDMA non-profit leden. Werk je bij een non-profit en lijkt het je interessant? Stuur een e-mail naar Elke Willemsen via elkewillemsen@ddma.nl


Meld je aan voor dit evenement met jouw DDMA-account

Dit event is uitsluitend bij te wonen door DDMA-leden. Leden kunnen zich aanmelden via hun persoonlijke DDMA-login.

  • Ben je lid en wil je inloggen? Klik op onderstaande gele login knop. Het aanmeldformulier wordt na het inloggen vooraf ingevuld met je gegevens die al in jouw account staan geregistreerd.
  • Ben je lid maar heb je nog geen account? Vraag dan hier jouw DDMA-account aan.
  • Ben je nog geen lid en wil je meer informatie over het lidmaatschap? Lees hier meer over het lidmaatschap.

Praktische informatie

8 februari @ 10:00 12:00

Hortus Botanicus Plantage

Middenlaan 2A
Amsterdam, 1018DD

Gratis voor DDMA leden

Taal: Nederlands

Deel dit evenement