Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Tijdens de Masterclass gaan we in op de volgende thema’s:

  1. Telemarketing & E-mail & Reclamepost (DM)
    Hoe ga je om met de telefoonnummers, e-mailadressen, adresgegevens en andere persoonsgegevens die je van klanten of prospect hebt? 

    Telemarketing
    Onlangs zijn de Telecommunicatiewet en de Code Telemarketing aangepast. Door al die veranderingen wordt er van adverteerders en contactcenters veel gevraagd. Denk aan een goede training van de agents, het uitvragen van een goede opt-in en het aanbieden van het recht van verzet. Maar ook vragen die al voor de wetswijzigingen speelde zullen voorbij komen. Bijvoorbeeld: wie is verantwoordelijk voor welke verwerking?

    E-mail
    Voor telemarketing en e-mail gelden veel dezelfde regels. Denk aan het toestemmingsvereiste en de uitzonderingen hierop: de klantrelatie en een service bericht/call. Maar we gaan ook specifiek in op zelfregulering voor e-mail, de laatste relevante uitspraken van de Reclame Code Commissie en de effecten van iOS14 op e-mailtracking.

    Reclamepost
    ‘Reclamepost is een opt-out kanaal waardoor er geen toestemming nodig is. Er speelt de afgelopen jaren veel rond dit kanaal, goed dus om te weten hoe jij reclamepost compliant kan inzetten’ Ook zullen we het hebben over de zelfregulering en de rechtszaken die op dit moment lopen omtrent dit onderwerp.
  2. Fieldmarketing; straatwerving, door-to-door, flyering, sampling 
    Corona heeft er voor gezorgd dat Fieldmarketing onder druk kwam te staan. Met goede onderlinge afspraken hebben we ervoor kunnen zorgen dat fieldmarketing op een veilige manier mogelijk bleef. Wat zijn nu precies de bestaande en tijdelijke regels op het gebied van fieldmarketing?

Stuur je vragen in
Praktijkcases zijn het beste lesmateriaal. Heb je concrete vragen die je graag wil behandelen tijdens de masterclass? Stuur je vraag dan in via het aanmeldformulier. We zullen de vraag dan – geheel anoniem – verwerken in het programma. 1 week voor aanvang van de Masterclass ontvang je een huiswerkopdracht ter voorbereiding op de Masterclass. Deze opdracht bespreken we dan tijdens de Masterclass.

Uitvragen: Case, welke onderwerpen het interessants zijn, wat je verwacht te leren van de sessie.

Na deelname ontvang je naslagwerk om alles nog eens rustig door te lezen, en een certificaat om aan je CV en LinkedIn toe te voegen.

Doelgroep: Marketeers, fondsenwervers, dataspecialisten, juristen

Aanmelden

Meld je aan voor de masterclass door onderstaand formulier in te vullen.

Praktische informatie

12 mei @ 13:00 17:30

Inclusief welkomstkoffie en borrel

ADAM’s ID

Naritaweg 51
Amsterdam, 1043 BP Nederland
+ Google Maps
+31 (0)20 820 0066
Bekijk de site van Locatie

DDMA-ledenprijs:
€650,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie en borrel
Niet-leden:
€1.000,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie en borrel

Deel dit evenement