Spring naar content
Laden Evenementen

Wat gaan we doen? 

Op 21 november onthullen we de belangrijkste resultaten uit de DDMA Fieldmarketing Monitor. Met dit consumentenonderzoek, waarvoor circa 1.500 Nederlanders zijn ondervraagd, hebben we onderzocht hoe mensen fieldmarketing ervaren en op welke punten we als sector verbeteringen kunnen aanbrengen. We bespreken de belangrijkste bevindingen en vertalen deze naar concrete adviezen en handvatten voor zowel bureaus als opdrachtgevers. Daarnaast zullen we onze public affairs-strategie delen waarmee we de aangekondigde verplichte extra drie bedenktermijn van verkoop aan de deur willen afwenden. Afsluitend is er tijd voor een discussie aan de hand van stellingen. 

Wat kun je verwachten? 

Tijdens de Meetup krijg je als eerste inzicht in de resultaten van de Fieldmarketing Monitor. We presenteren de inzichten, en daarnaast zal een inhoudelijk programma volgen gericht op de praktijk. Hierbij krijg je de kans om te leren van ervaringen van andere deelnemers. Dit helpt ons om samen te werken aan een toekomstbestendige fieldmarketingsector. 

Over de DDMA Fieldmarketing Meetups 

Als branchevereniging vertegenwoordigt én verbindt DDMA alle spelers in de fieldmarketingsector: bureaus, goede doelen en commerciële opdrachtgevers uit verschillende sectoren. Twee keer per jaar brengen we iedereen bij elkaar om van elkaar te leren en de grote ontwikkelingen in de markt te bespreken. 

Praktische informatie

21 november @ 15:00 17:00

Locatie:

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Gratis voor iedereen

Taal: Nederlands

Deel dit evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login

We hebben helaas het maximale aantal aanmeldingen bereikt. Wil je graag op de wachtlijst? Stuur dan een e-mail naar info@ddma.nl.