
In een wereld vol prikkels, notificaties en constante digitale aanwezigheid wordt het vangen van consumentenaandacht een steeds grotere uitdaging. Nieuwsmedia melden dat steeds meer consumenten actief afstand nemen van hun scherm: ze ontschermen, digital detoxen en trekken zich steeds vaker bewust terug uit de digitale wereld.
Wat betekent deze ontwikkeling voor de marketingsector? Hoe kun je als merk en organisatie relevant blijven in een tijd waarin consumentenaandacht schaars is – en steeds bewuster wordt ingezet?
Wat gaan we doen?
In besloten kring gaan we in gesprek met een groep experts, onderzoekers en vernieuwers om samen te reflecteren, te verdiepen en vooruit te kijken met aandacht voor de bredere maatschappelijke context. We nodigen hiervoor externe deskundigen (zoals wetenschappers, auteurs of consultants) en leden van DDMA uit.
De sessie wordt gemodereerd door het team van DDMA en vindt plaats op het DDMA-kantoor in Amsterdam.
Deze invite-only sessie is een initiatief van DDMA. Nog geen uitnodiging ontvangen, maar denk je dat jouw expertise bij deze sessie past? Mail dan naar nandaappelman@ddma.nl.