Spring naar content
Laden Evenementen

Wat gaan we doen? 
Björn Dull, Head of Marketing & Business Development bij PIN Voorschot (EMF Finance) zal de middag aftrappen met een interessante case waarom post/papier voor hen het belangrijkste kanaal is. Hij zal ingaan op:    

  • De start van PIN Voorschot met post: het verschil toen vs nu  
  • Waar in de funnel/customer journey post wordt ingezet 
  • Voorbeelden van zaken die ze geprobeerd hebben, vanuit de doelgroep gedacht 
  • Fouten die ze hebben gemaakt en de learnings die daaruit zijn voortgekomen 
  • Verwachting van de doelgroep. Afhankelijkheid state of mind ontvanger 
  • Hoe hebben ze analoge post gekoppeld aan de digitale wereld? 
  • Wat is nu on top of mind om te testen met post? 

Het verhaal van Björn zal een gespreksopener zijn, maar daarna gaan we met alle aanwezigen het gesprek aan. Dit doen we met behulp van stellingen en reactie op elkaar.  

De doelstelling van deze ‘Elite’ is dat er onderling kennis, inspiratie en ervaring over de inzet van papier met elkaar wordt gedeeld. Door hierover met elkaar te sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren. Deze bijeenkomst is alleen voor mensen die werkzaam zijn bij een adverteerder.

Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Post. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar liekewesselius@ddma.nl.

Praktische informatie

5 maart @ 15:00 17:30

PIN Voorschot

Kooltjesbuurt 1
Naarden, 1411 RZ
+ Google Maps

Invite-only

Deel dit evenement