
Wat gaan we doen?
Deze sessie is een vervolg op onze eerdere bijeenkomst over marketingeffectiviteit in een privacygerichte wereld. Met dezelfde groep experts gaan we dit keer dieper in op de thema’s die toen zijn besproken. Waar we eerder de fundamenten hebben gelegd, richten we ons nu op verdieping, praktijkervaringen en vervolgstappen.
De manier waarop marketingeffectiviteit wordt gemeten, blijft zich in hoog tempo ontwikkelen. Nu privacy een steeds grotere rol speelt in hoe we investeringen en resultaten interpreteren, is het belangrijk dat we als vakgenoten blijven reflecteren op onze aanpak en elkaar inspireren met inzichten en oplossingen.
Tijdens deze sessie blikken we kort terug op de belangrijkste inzichten uit de vorige bijeenkomst en gaan we vervolgens in gesprek over hoe deze zich binnen jullie organisaties verder hebben ontwikkeld. Ook zullen we stilstaan bij actuele uitdagingen en nieuwe inzichten.
De doelstelling van deze ‘Elite’ is dat we leren van elkaar en wellicht al een beetje in de toekomst kunnen kijken. Door hierover met elkaar te sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren.
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Search. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar loraineheijstek@ddma.nl.